Începând cu acest an plata impozitelor și taxelor, a amenzilor, sau a închirierilor se va putea face și ONLINE, prin intermediul aplicației CityOn, o platformă foarte simplă care este disponibilă începând de astăzi. Este un pas important spre ceea ce înseamnă digitalizare, iar petrilenii beneficiază de acum de aceste servicii. Pe lângă serviciile oferite cetățenilor, procesul de digitalizare vizează, în paralel, eficientizarea aparatului administrativ. Implementarea noilor tehnologii va duce la eficientizarea activității primăriei, la eliminarea timpilor morți din circuitul birocratic și, mai ales, la transparentizarea instituției. Va urma și implementarea serviciului Ghișeul.ro în următoarea perioadă. Toate acestea, în beneficiul cetățenilor. Detaliile și modul în care se pot face toate plățile le găsiți mai jos. Vă mulțumesc!Primarul orașului Petrila, Vasile Jurca. Cum putem realiza plata online?
EFECTUAREA PLĂȚILOR PE PLATFORMA ONLINE poate fi realizată în 2 MODURI:
1. PLATA PRIN AUTENTIFICARE – necesită crearea unui cont de utilizator, prin completarea tuturor informațiilor solicitate pe pagina accesată. Odată completate aceste câmpuri și transmise datele veți primi un răspuns pentru validarea contului și doar după primirea acestei validări contul va putea fi utilizat.
2. PLATA FĂRĂ AUTENTIFICARE – se poate realiza prin simpla completare a CNP-ului, pentru persoane fizice sau a CUI-ului, pentru persoane juridice.
Platforma pentru plăți online oferă de asemenea:
• posibilitatea verificării plăților realizate
• realizarea altor plăți care aparțin de taxele și impozitele locale
• plata amenzilor
Prin înregistrare pe Primăria orașului Petrila fiecare cetățean își va vedea în propriul spațiu virtual date despre bunurile deținute, istoricul plăților, al sesizărilor depuse și emise, poate efectua plăți cu cardul pentru taxe, impozite, amenzi, inchirieri etc.
Puteți citi articolul complet aici.